8 december

det var en hund i min chokladkalender idag :)

Tisdag. Första lediga tisdagen på väldigt länge. Visst har jag varje tisdag haft sovmorgon och kunnat sova hur länge jag vill men det är verkligen inte samma sak som att inte behöva göra sig iordning alls. Har precis ätit en god frukost innehållande ostmackor, mjölk, banan och keso. Inga lektioner idag. så därför ska jag ikväll, för ovanlighetens skull, .. DANSA :D den ni. Ikväll är det träning med gruppen igen. Och med Anna. Carro är på Dolphins med cheertjejerna och Anna tränar med oss inför lördagens uppvisning på Hugo. ska bli riktigt kul att köra ett discopass igen. Det var länge sen!

Nu ska jag påbörja dagens schema. Duscha, fixa, städa och sen hämta upp Sofie och dra upp lite tidiagre till jobbet för att snacka skit och dansa av oss det som vi känner att vi behöver bli av med. Inte kilon. Bara Känslor. Väntar också på att torrent ska ladda klart Clubland 16 åt mig. Bränna ner massor skivor och sen köra järnet. YES!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0