9 december

grattis till alla annor på Anna-dagen.
bla. barndomsvännen, kusinen och chefen.
:)

Jag har världens träningsvärk från igår. Känns att det var ett tag sen kroppen vekrligen körde ett riktigt discopass. Men kul var det och vi blev klara så nu ska vi bara träna här hemma och så kör vi järnet på lördag. På tal om träningen.. Skulle nog inte kört så hårt osm jag gjorde. Förkylningen är inte bättre precis.

Onsdag. Ledig onsdag. Har inte alls mycket planerat. Det enda som jag HAR bestämt är att jag ska se SYTYCD. annars får se helt enkelt se vad som händer. Känner mig inte särskit motiverad till något annat än att ta ner glasslådan ner till källaren och äta upp alla glassar med chokladöverdrag och strössel. That's my plan.

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0