arg tjej.

trots att det är julafton och man inte ska vara arg då så finns det två saker som hänt de senaste dagarna som gjort mig sjukt arg. Saker som brutalt fått mig att tappa hakan och bli helt stum av undran hur fan personen i fråga tänkte. Måste bara få det ur mig.

1. Emma och jag vandrar omkring inne på Ica Maxi. Ett syskonpar i åldern 6-8 bråkar lite lätt och tillslut får väl brorsan nog och knuffar till syster så hon tar staplar ett par steg bakåt. Innan jag ens hinner blinka har pappan hunnit fram, grabbat pojken i axeln och med en otrolig sving och kraft slagit till pojken i ryggen.

2. Loggar in på Facebook och ser att en ny händelse blinkar nere i högra hörnet. Klickar och ser att det handlar om en grupp. Detta är vad jag läser: Georg Albertsson har bytt namn på gruppen "1 medlem = 1dl vatten" till "Vi som firar jul för att hylla Hitler"

 


Kommentarer
Postat av: emma ,

uschhuschh, folk till allt. men god jul nu ändå (:

2009-12-24 @ 11:08:23
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: bananen

Herregud. Stört.

2009-12-25 @ 13:54:06
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0