chillar galet.

oerhört nöjd idag. Morgonlektionen gick av bara farten och tjejerna jobbade riktigt bra både på danserna och på styrketräningen. Kom hem och möttes av en ovanligt glad hund som bara ville mysa. det regnade så han tvärvägrade gå. (väldigt praktiskt hund bror och stina köpte) Lektionerna nere i viken har också bara susat fram. Helt pltösligt var 4A's lektion och jag kunde åka hem. Glad av att ha hittat de nya vännerna ifrån krogen via både msn, facebook och telefonen. NU är dock ingen av dom inloggad så jag får klara mig själv.

Ska nog faktiskt sova snart. Njuta av att inte behöva ställa klockan på någonting alls för jag är HELT ledig imorgon. De faktum att jag ändå ska upp till jobbet för träning inför lördagens uppvisning på Hugo räknas inte. Träningarna är bara kul. så imorgon blir det ändå dansdansdans och "vem vare?!" Haha! Alltså.. på lördag. Då ska alla befinna sig på Hugo. Men se upp för vevande armar och fötter i huvudhöjd.

NATT NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0