timmarna innan

23 december brukar vara världens längsta dag men idag har den gått ganska fort faktiskt. Kanske för att jag haft nått att göra hela tiden. Behövde inte tillbringa shoppningstiden ensam utan Emma ville mer än gärna följa med när jag shoppade loss på glögg, cider, jul-kläder och paket. En lunch med kyckling och en fika på Mcd med kaffe och äppelpaj.

hemma har det varit de sista fixen innan julafton. Slagit in de sista julklapparna och ätit skinkmacka. Precis som det ska vara dagen innan. Har även fixat ihop lite inför juldagen då jag och tjejerna ska ut, såklart.

Imorgon vill jag inte blogga. Bara njuta av snön, maten, klapparna och mest av allt min familj. Så, God Jul på er allihopa! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0