28 december

ovärd dag. inte gjort ett skit. igen. kanske lika bra att passa på då det är nu som jag faktiskt har tid med det. Tänker inte boka in tusen saker bara för att. nej det har jag ingen lust med alls. Måste få bort det onda som rör sig i kroppen på mig. Det är verkligen inte skönt. Höll på att avlida av smärta när jag och stina spelade squash med brorsan, david, olle och lunkan. Spelar gärna igen men då när smärtan har gått över.

sen dess har jag tillbringat ännu en heldag i soffan och myskläder. Ringt sjukvårdsupplysningen, skickat iväg några jobbmail och sett på massa filmer jag köpt och fått i julklapp. Det verkar som attdet blir samma sak imorgon. Mamma är ledig imorgon så jag kommer nog städa en hel del. Känns sådär.. märks att det är dags att flytta. Tycker om att vara ensam hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0