favoriterna på facebook

GRUPPER.
¤ 2000 medlemmar och Jonathan Adolfsson söker till Idol 2010
¤ alla som hatar Scar för det han gjorde mot Mufasa
¤ kvinnors makt över män är sann.
¤ vill som vill att Sara Svensson skaffar facebook
¤ i wanna play a massive hide and seek game in ikea
¤ vi som tycker att "jag var full" är en jävligt bra förklaring
¤ alla vi som tycker att high five är inne igen
¤  i know, i saw it on facebook
¤ jag är inte så jävla full. det är du som är så jävla nykter.
¤ jag har haft sex med någon i min vännerlista
¤ skit i center
¤ vi som gillar att Matila Frisk gillar allt på facebook

FAN:
¤ alla vi som hatar PJ
¤ i hate socks in sandals
¤ i need a massage
¤ CTRL + C , CTRL + V
¤ being awsome
¤ high heels
¤ silvertejp
¤ bubblewrap
¤ spooning
¤ remember when we .. HAHAHAHA. wait. you wern't there.
¤ ta bort gurkan från cheesburgaren
¤ vi som hatar farmville
¤ skadeglädje
¤ high five
¤ efter sex mys
¤ fyllekäk
¤ i hate low battery
¤ i wish music played in epic moments of my life and not just in movies.
¤ nintendo 8 bit
¤ maskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0