gatan upp och gatan ner.

herrejävlar vilket farande det har varit på mig idag. Började uppe på jobbet för att sedan åka hem igen. Käka, duscha, fixa och måla naglarna. Hämtade upp Sara på skolan och drog till Ingelsta för shopping av hotpants och lösögonfransar samt lunch. Vidare mot stan för mer shopping av julklappar, hårnålar och mer hotpants. Tillbaka hem för mat igen och vi lyckades somna i soffan på dirr. Fick dock inte sova länge eftersom Ellen plingade på dörren och vi var tvunga att dra upp på träning. 100 dansomgångar senare och 100 klädombyten så åkt vi hem och jag har suttit parkerad i soffan sen dess. Alltså. Ingen utgång. Jag palla inte.

därför ska jag nu ta min skål med frusna bär, förflytta mig till sängen och där se på Scrubs tills jag somnar. Ingen morgonlektion imorgon och ingen som ska ha skjuts så jag får sova ut. (ps. jag kommer stänga av telefonen) Störtskönt!  Vi hörs imorrn! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0