"Jag vill klappa på pontus!"

jag gillar verkligen familjen svensson.
sara har varit min vän i så många år att jag knappt kommer ihåg det men det var nog när tillochmed våra föräldrar blev bästa vänner som jag förstod att hon och jag alltid kommer hålla ihop på ett eller annat sätt. Det faktum att vi faktiskt säger så som det är, vad det än gäller, till varann. Och vi gör det för att vi vill. För att vi vet att den andra vill veta vad vi tycker.

jag vet att jag alltid kan ringa till lotta och magnus vad det än gäller.
sara vet att hon alltid kan ringa till oss. vad det än gäller.
sara och jag har alltid varandra. vad det än gäller.
det känns verkligen som om man har en familj till.


Jag & Sara på Snappy's. Cypern, Ayia Napa -08.

därför förstår ni nog att jag har haft en bra kväll. Tillsammans med sara, pontus och hela svensson-släkten har vi tillbringat kvällen på ingelstagatan med mat, fika och diskussion om allt ifrån öl till militärer till blondinskämt. Sist kvar var jag, sara och pontus så jag var hygglig och skjutsade hem dom. Nu är jag hemma, chillar i soffan och ska närsomhelst bränna en skiva till morgondagens träning med johnbauer. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0