Juldagen.

goddagens.

här sitter jag och, enligt traditionen, ser på Bröderna Lejonhjärta. Dock såg jag att SF-kanalen visade repmånad och det gjorde mig liten klyven. Men men, tradtionen vann. Precis som man SKA se Ronja Rövardotter så kände jag att det inte går att gläppa bort bröderna.

Mest sitter jag bara för att fördriva tid. Om ca 50 minuter ska jag hämta upp bror och stina och sedan dirr till mormor och morfar där mamma, pappa och hund väntar. En, två, kanske tre tequila slinker ner och sedan är det dags för julmat. Sedan är det bara julklapparna (och det kommer ta sin lilla tid!) och fika kvar. Har längtat efter denhär dagen i ett helt år. Just det, allt gick bra hos läkaren med mormor ifall ni undrar.

klockan 20.00 ikväll möter jag upp Nina och förhoppningsvis några fler utanför Hugo och vad som händer därefter återstår att se. Nu skriver jag inte mer. Men vi ses väl i dimman ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0