lördag 23.46

hemma igen. Haft en trevlig kväll med massa filmer, snöiga promenader, världens gosigaste hundar och bara allmänt mys. Avslutade kvällen med en promenad mot Statoil och där gick vi åt varsitt håll. Jag hade ålanerat at bli hämtad men att vandra genom snöflingorna som föll smickrade mig till förbannelse och jag gick där, nöjd med livet. Fångade både en och två flingor på tungan och kände mig som 7år gammal igen.

Sitta i soffan nu och ser på Comedy Central med Pappa men jag ska nog flytta in till mitt eget rum snart och sova. Ska upp redan 08.00 imorgon. Packa ihop mig, käka frukost och kolla så man har allt för 09.00 rullar bilen mot Viken och årets sista arbetspass. Dansskolans avslutning i Valdemarsvik. Jag är pepp! Kan inte fatta att jag är ledig sen. 2,5 vecka. SOVA.

hörs imorgon. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0