nyårsafton

årets sista dag. Jag kan knappt tro det. Som så många gånger förr så säger jag det igen; 2009 gick sjukt fort. Skulle jag förklara 09 i några ord skulle det bli; fest, mys, jobb och glada dagar. Jag har aldrig festat så mycket som iår, aldrig myst så mycket som iår, aldrig någonsin jobbat så mycket som iår och varit så himla mycket gladare än andra år. Mer om 2009 i min årsresumé.

Här sitta jag och taggar inför en kväll i goda vänners lag med raketer, god mat och en massa alkohol som ska sköljas ner. Maria kommer närsomhelst förbi för att låna min dator och sedan är det dags att göra sig iordning. Klänning ska på, smink ska på, hår ska fixas, mat ska packa och likaså drickan.

men först av allt ska jag ladda kameran.
ha en toppenkväll nu alla! Gott nytt år på er!
in i dimman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0