onsdag 23.39

tack till Nina, Sara, Anna, Moa, Ida och Daniella för en oerhört mysig kväll <3 Skratt, allvar, nyår, ormar, jobbiga kunder och minnen från vad nina och daniella hade för sig med livräddningsbojar i 4:e klass. Jag satt där och njöt av känslan att det ta me fan alltid känns likadant att ses. Hur långt tid det än gått sen senast. En stor isthé och en kladdkaka slank såklart ner. Stannade ända till stängning och sedan skildes vi åt i kylan. Jag och Anna passade på att försvinna upp till jobbet för att hämta steroen innan mamma hämtade hem oss.

Imorgon är det en lång och jobbig dag.
1. rep på Hörsalen med JB, 8.00 - 9.00
2. rep på Djäkne med 8 & 9, 9.00 - 10.00
3. föreställningar x 2
4. käka
5. Valdemarsvik. sista innan show.

imorgon blir det förmodligen buss till Viken då vägvärket och de andra som håller koll på vädret har varnat folk för att åka bil. Jag vågar inte chansa. Buss it is. Måste kolla tabellen. När, var, hur. Inte kul men lätt värt det. Kommer falla dirr i säng när jag kommer hem.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0