söndag 17.38

det är nått väldigt speciellt med söndagar. Nått som gör mig lugn och avslappnad. Och jag tror att det är just de söndagar som mamma säger att vi ska äta hos mormor och morfar. Det betyder att hela familjen (jag, mamma, pappa, bror, stina, mormor, morfar och hunden) kommer samlas för att äta mat. Idag blev det dock fika istället men det var minst lika mysigt. Massa julgott att smaska på och sedan flyttade vi över till soffan och (klyschigt nog!) bläddrade igenom en himla massa kort ifrån allt från mamma's barndom till alla våra olika husvagnssemstrar. Hittade massa supersöta kort på mig och linn som jag MÅSTE visa henne någon dag :D

även äntligen fått tag på båda mina kusiner och nu fått reda på vad de önskar sig i julklapp. Så det ska jag fixa nästa vecka och dom verkar vara på det klara med vad jag önskar mig också. Inga problem i år alltså ;D haha! Nu ser jag fram emot julafton massor. ska bli superduper mysigt och trots att snö och jag inte de bästa vänner så hoppas jag ändå att den ligger kvar till då. Massa mys.

Nu, bort till Sara för att fira henne ännu en gång. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0