"Vem fan är Niklas?!"

oh. spontanitet är nog det bästa som finns. Cyrus och Simon är också bra. För när jag var som argast och mest besviken idag så behövdes det bara ett samtal och sedan var jag påväg till dom för att tillbringa en timme eller två tillsammans i min bil så jag fick skrika av mig. Fick även höras Cyrus funderingar om vem som är bög och vem som bara knullar för skojs skull. Simon's raowr-raowr ifrån baksätet och min undran om varför mina fälgar är borta. (nej, de snoddes inte i hageby. Pappa hade bara inte satt dit dom när hon bytte till vinterdäck)

och det enda som går på repeat i mitt huvud är de ord som for ur Cyrus mun när han högt och tydligt gjorde sitt hat till svensk, såkallad, rap hörd. "Jag ska strypa fittan på horan som klämde ut ungen som skrev lyriken till denhär låten!" HAHA! och folk undrar vart JAG får allt ifrån? Här har ni källan. Jag skyller allt på iraniern!

Nu ska jag nog sova.
Tidig lektion imorgon, 08.00 - 09.45
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Cyrus

Älskar överskriften "Vem fan är Niklas?!"

2009-12-04 @ 01:23:35
URL: http://aryaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0