10 februari

hejsan svejsan! Jag som brukar skriva minst två-tre inlägg varje dag har varit väldigt dålig på det dom senaste dagarna. Inte för att det gör mig nått eftersom jag har haft det så otroligt bra de här 5 dagarna att jag knappt kan tro det. Vi får se vad som händer och om jag förblir lika glad som jag är just nu. Minst ett par timmar till eftersom jag åker och tränar snart med tjejerna :) Härligt att vi kör tillsammans igen! :D kan tänka mig att jag är hemma igen strax efter 21.45, äta nått, slänga mig i duschen och sedan hoppas på att man inte behöver sova själv. Det är så tråkigt och oerhört kallt.

Idag han jag även med en sväng hem till sara innan vi hämtade upp mia och åkte till Maxi. En mysig fika och en sväng in på Stadium. Hittade mina nya dröm-tävlingsskor, mia hittade skor hon vill köpa och sara letade löparkläder eftersom hon är så pass hurtig av sig att hon frivilligt springer runt halva norrköping. (en annan trampar på en crosstrainer hemma) Dom ringde från jobbet och undrade om jag vill jobba i helgen. På självaste Alla Hjärtans Dag. 13 - 20. Ett helt okej pass och jag har ju faktiskt ingenting planerat på denna kärleksdag. Jag är nog en av de få som verkligen tycker om alla hjärtans dag. Det verkar vara en jävla trend att klaga på sådana dagar. "det är bara marknasföring", "visa kärlek varje dag!" Klart man ska visa kärlek varje dag och ja, företagen tjänar säkert skitbra runt alla hjärtans dag men vad spelar det för roll? Jag tycker om alla hjärtans dag. Det är härligt att se folk runt omkring sig visa lite extra kärlek. "det är ju synd om dom som inte har nån, om den som är singel". Och vem har sagt att denna dag handlar om kärleks-par?! =/ varför inte visa sin mamma lite extra kärlek? Eller ens bästa vän? För det ska jag berätta för er, ni kan hitta världens mest underbaraste kille men ingen kan älska dig som din egen mamma! Jaja, jag ska iallafall jobba den dagen. Skönt me lite cash. Nu ska jag dra mig, måste hitta träningskläder. Vi hörs. HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är helt på din sida, mer kärlek till folket och varför inte på alla hjärtans dag? :) <3

2009-02-10 @ 23:51:20
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0