15 februari

Hejsan bloggen! Ber om ursäkt för att det inte blev något uppdaterande igår men jag hade inte tid att sitta vid datorn. Och när jag egentligen hade tid så hade jag alldeles för mysigt för att slita mig därifrån och sitta vid datorn istället. Så nae, det blev helt enkelt inget bloggande igår. Fredagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Jag hade relativt kul på Palace men inte Vicky så vi drog hem. Mitt sällskap följde med hem och tillbringade natten med mig, MYS! Jobbade hela lördagen, 13 - 20. Gick bättre än förväntat men att jobba 7 timmar i sträck på MAX är faktiskt inte kul. Inga utskällningar denna gång och jag åkte ifrån jobbet på ett strålande humör. Hem, fixa iordning mig och såg på Melodifestivalen tillsammans med päronen och deras gäster. Flörtade till mig en box vin och sedan fick mamma snällt stjusa mig och jonna till sara där det var planerad fest för Simon som fyllde år. Dock inget röj men trevligt var det. Gurra tittade förbi en stund för att göra sara glad när alla hade gått. Jag blev hämtade runt 00.00, jag bjöd på mat och sedan slockande vi direkt i sängen. Väldans mys imorse och sedan fick jag stressa som en tok för att hinna göra mig iordning innan han stjusade ner mig till tåget där jag är nu, i skrivande ögonblick står vi still på Katrineholms station för att sedan fortsätta resan mot Eskilstuna, det är ju söndag idag. Jag ska dansa, dansa, dansa :D Och duktig som jag är så har jag träningsskor med mig OCH är klar med 1 minut i dansen. Maria kommer inte bli arg på mig idag ;D haha! Dock har jag ju faktiskt 30 sekunder kvar att göra men samtidigt har jag massa steg i huvudet som jag inte använt, dethär kommer fan gå kanoners :) Egen träning i en timme och sedan blir det relax i cafeterian med brudarna innan jag tar mig mot tåget och åker hem igen. Hoppas på att det är rätt person som hämtar mig för ikväll vill jag mysa mer.

Stina kommer till Norrköping mellan måndag och onsdag men sara jobbar hela tisdagen så på tisdag är det Stina&Malin-day, tjohej! :D Vad vi ska hitta på återstår att se men det ska bli kul att träffa henne lite mer än på dansskolan. Och Anna då? Vart har du tagit vägen?! :O du får snällt pallra dig till storstaden snart också, tycker jag :D

nu ska jag återgå till att träna på dansen så man rockar sen.
Vi hörs när jag är påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0