2 februari

Jag hatar att vakna av att telefonen ringer. Först fattar man ingenting och sen stressar man som en IDIOT för att hnna svara innan dom lägger på. Självklart är det då en försäljare som gör sitt yttersta till att köpa några mirakel-piller. Jag är inte sådan som kan säga ifrån så jag sa snäll nej 3 ggr så dom fick sina tre nej som dom måste få innan dom får lägga på. Palla tjafsa när man nyss vaknat. Kröp tillbaks till sängen och telefonen ringde igen. Jag ignorerat. Det sluta ringa, jag njöt av tystnaden och då ringer mobilen. det var mamma med goda nyheter om vart jag kan lämna in mtt CV så det ska jag förska fixa idag innan jag gör någonting annat. Hoppas på att träffa Mia efter hennes körlektion, vi har så mycket att skvallra om idag. DAMDAMDAMDAMDAMDAM! ;D (djungeltrumman) Ikväll lutar det åt att jag följer med Söderlund till Friskis för att gå på danspasset :) skojsigt! Inte träffat henne på ett tag nu så jag saknar henne obeskrivligt. Men först av allt, frukost.

måndag: träning
tisdag: träning
onsdag: möte + middag med jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0