21 februari

oh lordie. Trötta tjejer som skriver. Det blev en lång natt trots att jag bara var ute på en fylletaxi-sväng till oxelbergen, smedby och tillbaka till lagerlunda. I väntan på att storebror skulle ringa (som han aldrig gjorde iallafall) så gick jag och grannen en kort promenix runt kvarteren 04.30 imorse eftersom ingen av oss kunde sova men ångrade oss ganska snabbt när vi väl kom ut. Tog dock en sväng iallafall innan vi gick åt varsitt håll och hem igen. Fastnade vid MSN eftersom folk var så himla sociala och helt plötsligt var klockan o7.oo. Då kände jag att det kanske var dags att sova ett par timmar iallfall eftersom det alltid serveras frukost runt 10-11 här hemma på lördagar och mycket riktigt, 4 timmar efter att jag somna så stod pappa och skrek på övervåning att jag skulle vakna. Jag blev/var/är inte glad. Bara trött. En aning småsur också men jag tänker inte lägga nån energi på det. Här tar vi det som det kommer.

det kommer bli en lång dag känner jag, ingenting mer än träning är planerat att göra just nu men ikväll äre partaj hemma hos sara och tillsist utgång. Kommer nog bli en trevlig kväll och jag har ju skjuts hem om det skulle behövas ;D det är skönt att fler och fler vänner får körkort med tiden. Det ger fler alternativ vid kalla, mörka nätter. Senaste tiden har jag varit ute men varit nykter så man kan ta bilden dit och hem men inte ikväll, nej nej! Ikväll ska jag dricka likör och vodka med karamell-smak. I can't wait! ;D

nu, käk sen träna! hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0