23 februari

godkväll. usch idag har jag inte gjort nånting känns det som. Vaknade av ett SMS från Maria klockan 09.00, läste det som somnade om. Fick ett till SMS runt 11-tiden som jag ignorerade och sedan sov jag till 12.30. Näst intill olagligt att sova så länge men efter denna helg så tyckte jag att jag var värd det. Gick upp, åt frukost, myste med hunden och sedan ringde sara. Det var alldeles för länge sen jag träffade hennes så jag lovade att skjutsa hem henne om hon kom förbi en timme eller två. Det gjorde hon. Vi åt kokotops, glass medans vi såg på VM-bandet och Top Model och skvallrade om saker vi missat i varandras liv den sista tiden. I bilen påväg mot åby blev det allsång till min (och stinas) favoritlåt just nu: "I'm sorry." På hemvägen passade jag på att hämta upp mamma. Huden (som varit med hela resan) blev helt galen och hoppade som en tok i baksätet. Hem, åt mat, packade och sedan gick mot Mia där jag har tillbringat kvällen iklädd bikini och handduk eftersom det bjöds till bastuchill med maria, anna, moa, sara, sofia och fredrik. Öl, cider och vin var det som förtärdes och i den värmen som bastu gav behövdes det inte alls mycket innan jag skulle känna av alkoholen. Fredriks finska rötter satte in fort och han öste på med vatten på stenarna så vi andra knappt fick luft. När ingen pallade mer blev det dusch och sedan mys i Maria's rum där vi diskuterade pojkar och deras kåta sätt, fulla föräldrar och eventuell partyplanering. En sväng runt stan för att skjutsa hem folk och fredrik blev arg eftersom det inte blev något MAX ikväll. Allsång i bilen och sedan bar det av hemmåt. Små fix här hemma men det är en annan historia som jag kan berätta om i helgen ;D HAHA!

nae ni, det blev ingen tidig kväll ikväll heller. Har jag, trots allt, lyckats vända på dygnet? tufft. hur fixar man de?

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0