4 februari

godmorgon. Vilken sjuk natt. Jag har tjutit konstant och när jag väl somnade var det inte många timmar kvar tills det var morgon. Hade fotfarande sovit om inte Moa skickat meddelande och frågat om jag ville vet vem som vinner Top Model 11. Jag citerar Afasi & Filthy. "Jag kunde inte bry mig mindre" det var bara att häva sig ur sängen och upp på övervåningen för att fortsätta surandet i mamma's säng med en mysig hund. Jaja, för att knappt ha fått en blund så är jag ändå på ett ganska bra humör. Ska börja göra mig iordning lite strax för när mia ringer ska jag röra mig mot henne och vi ska tillsammans gå mot hotell President där personalmötet ska hållas. En timmes "fri aktivitet" och sedan middag på Black Horn. Förfest hos nån och sedan vidare mot Wasa. Vet inte riktigt hur långt in på kvällen som jag är med men det återstår att se hur länge jag orkar med tanke på den lilla sömnmängd som jag fått inatt.

Nu ska jag röra mig ifrån mitt (otroligt stökiga) rum och in till tv-rummet , lägga mig på golvet och stretcha spliten. Det SKA funka. Jag vet att jag kommer komma ner hela vägen men man ska orka sitta där också. Så, pressa Malin! :D

vi hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin J

Kom till lilla Söderhamn och slappna av lite och prata av dig lite tycker jag. Jag saknar dig vännen!

2009-02-04 @ 17:12:54
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0