5 februari

mycket riktigt, jag är sjuk. Eller jag känner mig sjuk iallafall. Kan inte avgöra om jag är sjuk eller bara känner mig sjuk pga av den lilla mängd sömn jag fått (eller rättare sagt: INTE FÅTT) de senaste nätterna. Halsen kliar, jag hostar, näsan rinner, jag har huvudvärk och en svag känsla av feber. Dethär känns så onödigt. Antingen vill jag vara frisk så jag kan fortsätta träna som jag gjort de senaste två veckorna, härligt som tusan. Eller så vill jag vara sådär sjuk att man bli sängliggandes i en vecka eller två. Antingen eller. Inget jävla mellanting som ligger och knager så man varken vet ut eller in. Risken finns att man ignorerar att man är på väg att bli sjuk att man tränar ändå och det verkligen inte bra. Det kan sluta riktigt illa och det vill vi ju inte. Jag antar att jag fick svaret där. Ingen träning förrns jag mår bra igen. SUCK!

och eftersom jag hade planerat att träna med sofie imorgon så blir det att slappa och ta det förbannat lugnt idag. Ska ligga i soffan med thé, massa frukt och tusen filmer hela dagen. Dagens sällskap får bli via MSN då jag inte vill smitta någon och ikväll blir det en lååång dusch. Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon.

GAAH. jag dör på "Våra bästa år". För det första så är det en jävla dålig titel eftersom det aldrig händer något i den staden som man ens skulle kunna kallas "bra" och då verkligen inte "bästa". För det andra så kan de dra de mest konstiga paraleller te.x Philip är saknad i strid och enligt Kate så är det Shawn och Belles fel för att dom är kära i varann. Hmm..?! Samtidigt frågar man sig; hur länge ska dom hålla på? Hur många fler dåliga ideér kan dom komma på att filma? Och varför är jag fortfarande så otroligt besatt av denna serie?! :O

nu, film. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Elin J

HAHA, ja vad är det med den serien som gör att man fastnar?! Den är ju inte ens bra gjord :P

2009-02-05 @ 20:24:56
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0