7 februari

ja, vad ska man säga? Det blev ingen vanlig fredag men jag klagar inte. Hyrde film som var läskig men slutade med att jag blev sur för att jag inte fatta nånting. Såg en till och sen gjorde vi försök att somna, det funka inte. Låg vakna enda till klockan 5 imorse då vi lyckades somna. Vaknae av att mamma ropade och frågade om frukost. Jag protestera, vi skratta lite och till bringade HELA DAGEN i sängen med flera filmer och mys till tusen. När jag blev lämnade ensam käkade jag direkt och samtalade med mamma och lotta. Nu sitter jag här i sängen, lyssnar på musik och är sanslöst trött. Jag tror vi somnar tidigt ikväll men först blir det fler filmer och godis. OCH COLA! jag är såå sugen på coca cola!!

imorgon är det träning igen, jag är jätteförkyld och funderar på att skippa fysen och bara gå igenom samt göra klart dansen. Efter Camilla's pepptalk (du kanske inte vet det själv men du taggade mig som tusan!)  är jag nu laddad att köra järnet på tävlingen i Eskilstuna. Men ja, man kanske skulle bli frisk först?

nu ska jag se klart på simpsons,
invänta sällskap och
dethär är det sista ni hör ifrån mig ikväll.
ha en trevlig lördagkväll alla. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0