8 februari

@ Let's move

mitt internet tycker inte om att åka tåg. Varenda jävla gång blir det dålig teckning och inga hemsidor funkar. Mitt MSN loggar ut mig konstans så att folk undrar vad fan jag håller på med. Jag blir så pass sur att jag bestämmer mig för att stänga ner datorn när jag är klar med ett blogginlägg som av nån konstg anledning inte ville uppdateras på bloggen så jag börjar om nu när jag sitter och vilar på dansskolan efter två pass disco. Hade planerat att ta det lugnt eftersom jag varit sjuk men när Maria berättade att vi inte skulle ha någon fys eller diagonaler utan bara träna djupt på programmen så kunde jag inte hålla mig. Tränade på hoppet (som blev klockrent bra), kick & håll (som tillochmed Maria tyckte såg bra ut) och spliten (krävs liiite mer övning, eller stretch, kommer funka efter uppvärmning)

Nu är jag helt slut i kroppen, inte bara efter träning utan även efter de få timmar sömn jag har fått i helgen. Får se hur det blir inatt, om jag få sova eller inte. Ensam eller inte.

nu ska jag springa till tåget! JAG VILL INTE SITTA PÅ GOLVET!
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0