natti natti

21.15 befann jag mig, tillsammans med micke och simon, hemma hos Sara som var i full gång med att stryka kläder och sortera kläder som hon skulle lägga ut på Tradera. Självklart var jag snabb att kolla igenom högen innan hon började på allvar. Micke och jag drog igång en film, sara diskade och simon fotade alla plagg som skulle upp på hemsidan. I slutet på filmen hade jag damp eftersom allt gick så långtsamt, vi hade redan fattat allt och tyckte att det var dags för dom i filmen att göra det också. Snäll som jag är masserade jag micke då han hade träningsvärk efter 4 dagar i Åre. Drog hem strax efter 00.00 och här har jag suttit sen dess. Skickar över musik till folk som har frågat snällt och är bara allmänt ... ensam.

en liten glädje i natten: tidigare ikväll satt jag snällt i mitt rum och såg på TV när jag hör att hunden får dampet. Det värsta på länge. Hör varken mamma eller pappa göra ett ljud ifrån sig så jag undrar vad som hade hänt. Började sakta gå uppför trappan då jag hör röster, 4 röster. Mamma, pappa, storebror och en annan välbekant röst. Tänker att "nae, hon komemr inte hem förrns på tisdag" men johodå, där stod hon. Stina, storebrors fästmö. Hon har nu kommit hem ifrån sin nästan halvårs-långa utlandsresa till bland annat thailand, australien och nya zeeland. Skönt att se henne igen, jag har sett bilder men det är något speciellt med att se en person livs levande. Jag unar hunden att få vara lite extremt galen då. Skönt att hon är hemma igen.

nu, godnatt.


i'm sorry for the tears i've made you cry.
i guess this time it really is goodbye.
you made it clear when you said:
"i just don't love you no more.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0