"du hade också varit snygg om du inte var så ful"

hejsan svejsan. även denna kväll smet jag hemifrån. Det blir lätt så när man suttit hemma hela dagen. Så just nu sitter jag hemma hos Sara och tittar på när hon lagar matlåda och diskar. Dock har jag varit här ett tag och vi har redan hunnit prata om om pengar, finanskris, skvallrat och ätit oss feta på lakris, choklad, redbull och thé. Nyss kollade vi på roliga gymnastikolyckor och skogsturken (och alla andra versioner som gjorts av den videon) på youtube. Jag har skrattat så himla mycket att imorgon kommer jag definitivt ha träningsvärk i magen. Och det passar mig bra eftersom jag tjöt i ett X antal timmar tidigare idag. Tänker inte berätta varför för det finns det ingen mening i. Det är bara jag som är fjantig. Hursomhelst så var det sanslöst skönt att få komma iväg såhär på kvällen och umgås med en av de finaste vännerna jag någonsin haft, har och kommer ha. Jag vet inte hur hon lyckas men på något sätt förstår hon mig, alltid! <3

Nu ska jag återgå till att vara social och lyssna på härlig musik. :) Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0