en kyss, en blick, ett skratt just då

varför är du alltid lite bättre när jag har kämpat mer än du gjort? Du får allt att flyta så enkelt när andra sliter så hårt. Varför riktas ljuset alltid mot dig när jag står i skuggan bakom? Du har alltid alla på din sida och jag står ensam var gång. Ja, jag hatar dig. fan vad jag hatar dig. Ja, jag hatar dig. Du är så jävla bra. Du är inte den som går och skryter, det gör allt så oerhört svårt. Även om du gör mig mycket bättre är silver allt som jag får. Ja, jag hatar dig. Fan vad jag hatar dig. Ja, jag hatar dig. Du är så jävla bra. Om jag nån gång lyckas komma om dig ska jag trycka ner dig totalt. Det är det som gör mitt liv värt att leva, att du blir skuggan av mig.

Kommentarer
Postat av: maria k

??? RING!!

2009-02-18 @ 21:32:28
URL: http://scrawl.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Tja, man behöver ju inte vara dum i onödan ;) haha ;D

2009-02-20 @ 12:46:08
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0