fan.

det är en bra idé att kolla upp när filmen man vill se börjar.
vårann började för 45 minuter sen. STOR SUCK!

det blir alltså ingen bio för oss ikväll utan vi får hitta på något annat, sara skulle ringa när hon var klar med allt hon skulle göra och då ska jag höra av mig till simon och micke för att meddela vad som sker ikväll. Moa och Fredrik är på en väns spelning, mia är nog trött efter jobbet och anna har jag ingen aning om. Men det skadar ju inte att ringa till dom :) speciellt till Mia ifall hon skulle sova! MOHAHA! du ska få! ;D

nu, mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har jobbat och ska upp tidigt i morgon så jag är nog tråkig i kväll :( Puss på dig!

2009-02-26 @ 21:20:59
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Maria

hahaha jag vaknade ju inte av ditt sms hahaha! kul. KUL! du kommer ALDRIG att få mig ;P



men glad blev jag av att has fått ett sms på morgonen ;P

2009-02-27 @ 09:17:25
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0