förlåt mig..

jag ljög för er. Jag stannade inte alls hemma. När jag hade ätit och kommit ur duschen och bäddat ner i soffan så hörde Anna av sig och frågade om jag skulle med till Moa och då kunde jag inte säga nej. Visste från Moa's SMS-inbjudan att det var klädkod som gällde för kvällen: pyjamas. Passade mig perfekt och jag drog på mig pappa's mjukisar, en långt linne och stora, härliga sockar. Hemma hos moa blev det film, choklad, popcorn, pepparkakor, saft och pill i Henke's hår medans vi såg på Beck - Gamen som förövrigt var en riktig besvikelse. Dock skönt att få träffa gänget och det blev en sväng med Anna's bil innan vi åkte hem. Nu sitter jag i soffan beredd att sova eftersom jag har lovat bort mig till pappa imorgonbitti att skjutsa honom till jobbet så jag kan ha bilen hemma ifall man måste åka någonstans, vilket jag hoppas på. Jaja, sova får det bli. Godnatt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0