fredag 21.16

just nu sitter jag i min säng och kollar på Let's dance. Denhär tävlingen är för mig redan avgjord. Laila Bagge kommer vinna och så är det bara. Dock skulle jag hellre se att Morgan vann för det skulle vara roligast men nog fan är Laila duktigast av alla. Så, Laila for winner. Tack. Mitt sura humör har gått över och jag är ganska cool med allt sånt som jag tänkt på hela dagen. Ska närsomhelst slänga på lite mascara för snart ska jag börja dra mig upp till Ida. Vi ska försöka komma på något att hitta på ikväll men jag vet hur min kväll slutar; i bilen. Har lovat bort mig själv att vara fylletaxi runt klockan 03.00 inatt. Än så länge verkar det "bara" bli en sväng och ingenting mer men man vet aldrig. Det är alltid nån som ringer såhär på helgen när dom vet att man inte ska ut. Imorgon kan jag faktiskt säga till er att: nej, jag kör inte. För jag ska vara full och glad. (hoppas jag iallfall?)

nu drar jag, vi hörs folket. BYE BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0