jag tycker inte om hockeyproffs

vilken dag! :D det blev faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Eftersom mamma på något konstigt sätt hade lyckats få med sig min plånbok till jobbet så fick jag åka världens omväg och stressa som en tok när jag skulle hämta sofie. Direkt till stan och Fräcka Fröken där jag unnade mig själv isthé och strawberrycheesecake. Mycket info om varandras liv och himla många skratt. Skönt att få träffa Sofie igen, saknat henne som en tok! När parkeringstiden gått ut åkte vi hem till Sofie där hon och hennes mamma drack kaffe medans jag lekte med hunden. När sofie & jag inte stod ut längre så åkte vi till Hälsostudion och dansade av oss lite (läs: massor!) . Planerade in fler dagar för träning på singelprogrammen. Damn, jag är på gång nu! :D En snabbsväng hem till mig för nått att käka innan det var dags för mer träning. Var tvungen att tacka nej till mitt erbjudande om att undervisa men samtidigt visade jag mitt intresse inför en kommande framtid. Håll tummarna, gott folk!

Imorgon är det onsdag, inget förutom möte och middag med jobbet är planerat. Ska jag vara helt ärlig så är jag väl inte världs-pepp men trevligt ska det bli. Undrar om jag ens kommer förstå hälften på mötet men en planka på Black Horn är precis mitt språk. MUMS! Sova nu. Jag är trött och om jag känner mig självtillräckligt bra så kommer jag gråta en skvätt även ikväll. Fjantigt men nödvändigt. Jag har inte varit ledsen över dethär lika mycket som jag "borde". Jag kommer aldrig komma över det annars. BAJS. hejdå.

tack Sofie för en absolut toppen-dag. Min lillasyster. Min fina vän <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack maln för en hel bra dag, vi måste hålla kvar varandra nu <333 massa kärlek till dig syrran xP

2009-02-04 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0