@ let's move

eftersom internet krånglade och det inte fanns några eluttag på tåget så blev det inget inlägg då, hoppas på att det tåg som tar mig hem är liiiiiite mer modernt av sig. Varför inte införa eluttag på ALLA tåg? istället skriver jag ifrån dansskolans reception och har sällskap av snälla dansare. Ska gå till tåget om ca 20-25 minuter så jag slipper stressa. men jaja, hur många undrar hur kvällen var igår? (jag skiter i dom ni undrar egentligen, jag tänker skriva det ändå, haha) Förfesten hos Moa var i en klass för sig. Twister, dans, jag har aldrig.., hångel (med en, med två och med tre), foton, popcorn, vin och pyramiden innan vi drog vidare mot Hugo's där jag faktiskt (läs noga nu!) hade riktigt kul. Dock blev jag ju trampad på fötterna av stora jävla monsterkillar som inte fatta alls att det gör ont när deras gigantiska fötter träffar mina stackars tår. Blev också illamående på där på slutet så mamma fick hämta mig, orkade inte följa med folket till MAX och ville inte gå hem själv.

träningen gick riktigt bra, fick mycket gjort och lyckades med vissa genombrott. Kick och håll funkar riktigt bra nu, så pass bra att det går att lägga in i programmet. Smidigheten var inte den bästa efter en helg på klackar, kände hur musklerna i benen var riktigt stela. Träningen på egen hand gickrelativt bra, försökte sätta allt det som jag har gjort till snabb musik. Det gick lite sisådär men lite mer övning och det borde bli bra. Nu är tempot så som jag vill ha de, TACK!

nae , jag är alldeles för tidspessimistisk för att sitta här. Hellre komma dit för tidigt än för sent. Så nu ska jag dra mig, vi hörs när jag ätit och kommit ut ur duschen. Pappa bjuder på köttfärslimpa ikväll, MUMS! hejdååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0