Men vad är detta? :O

Jag kan verkligen inte sova. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig i hopp om att somna men.. nae! Det är alldeles för mycket tankar som håller mig vaken. Ikväll är det dock inga negativa tankar utan positiva tankar och det gör mig gör mig ingenting egentligen men jag måste verkligen få sova. hade planerat att vakna tidigt, städa hela källaren för att sedan åka och kolla Sofie när hon tränar. Det blir nog ingen träning för mig med tanke på att förkylningen sitter i men man kan ju alltid åka och kolla hur det går för henne, duktig som hon är :) Vad kvällen har att erbjuda återstår att se men det blir nog film och nått annat mys. MEN GAAAH! allt jag begär är att få sova. Jag vet ju att om jag lägger mig ner, slappnar av och bara vilar så kommer jag tillslut somna men det är fan inte så lätt att bara koppla bort allt. När sånahär sömnlösa nätter inträffar brukar jag tänka igenom dagen som varit in i minsta detalj men eftersom jag bara har legat i soffan KONSTANT idag så blir det en väldigt kort sammanfattning. Kan ju skriva om när jag bråkade med vad jag trodde var en vän ovh som jag nu brutit kontakten helt med men då skulle jag bara bli arg. Så arg att jag började tjuta och helt pltösligt är dom positiva tankarna borta och det är endast ledsna tankar som håller mig vaken. det tänker jag inte riskera. Nae, nu ska jag stänga ner allt så det blir knäpptyst så jag kan få ha mina tankar ifred. Vi ser fram emot imorgon. Hejsvejs.

Camilla, VI SES I ESKILSTUNA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0