@ Otterheim's

vilken kväll. vad håller vi på med? HAHA.

träningen för tjejerna gick bra och jag själv fick dansa av mig lite inna vi åkte hem till mig och packade ihop det som jag behöver till imorgon. Hem till sofie, köpte pizza och sedan var det middag med hennes familj. En sväng med hunden och sedan kom jonna & ellen förbi för att se film, "Där fick du". Ytterligare en sväng med hunden när dom åkte hem och då började folk höra av sig. Först mådde jag väl lite dåligt, sen blev jag arg och nu är jag .. tom. Samtidigt som nånting i mig skrek att jag inget hellre ville så sa jag nej. Samtidigt tycker jag att borde kunna ses som normala civilicerade människor. Om jag tycker att det är lugnt så borde väl du tycka det är också? Jag menar, vem av oss två var det som gjorde fel egentligen?! "han är inte så pepp att träffa malin, direkt.." NAHÄ?!  idiot. väx upp, för fan.

en sväng med bilen, en massa SMS:ande och sedan hem igen. Nu sitter vi instängda på hennes rum och lyssnar på härlig musik. Det är nog dags för sängen snart för bussen går 08.00 imorgon ifrån toyota och innan dess ska vi hinna med att koka kaffe, ta ut pengar och hämta grejer hemma hos mig. Åh, det kommer bli en lång dag imorgon. Är skapligt pepp att heja fram alla mina tjejer samt att festa loss med mina vänner på kvällen.

nu ska jag få sofie att slita sig ifrån mobilen och konversationer som kommer vara hela natten. Vi hörs imorrn. hejsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0