räkna får.

okej, varför kan jag inte sova?

jag har prövat allt. Räknat men jag som så långt att jag gav upp. Jag tänkte igenom hela dagen in i minsta detalj men inte ens de funka. Satte igång en lugn skiva för att försöka sluta tänka men det sluta bara med att jag tänkte ut massa fina steg att göra i nån dans tillsammans med Jozza. Allt detta hann jag göra på ca 1,5 timme så nu undrar jag, varför?! Gör alltså ett försök här vid datorn igen och ser på Spin City i hopp om att bli så trött att jag slocknar påväg tillbaka till sängen. Tyvärr är det ingen rolig inloggad på MSN och snart är även SpinCity slut så man får väl pallra sig tillbaka till sängen, BORING! Nae, det får gärna bli fredag snart så man kan festa loss lite på fredag, eller aa.. kanske. NAE, NU GÅR JAG. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0