söndag

hellooo. Träningen gick faktiskt riktigt bra idag, Maria var stenhård och markering var INTE godkänt. Vi hade planerat att köra finalronder men det hanns inte med eftersom det alltid slutade med att någon markerade av dp drog hon av musiken och det bara var att börja om. Jaja, man lär inte genom att ta den enkla vägen. Min dans är nu iallafall klar och jag är faktiskt nöjd. Kickar, hopp och split ser faktiskt bra ut. OM BARA STRÄCKNINGEN PÅ HÖGER BAKSIDA LÅR VILLE SLÄPPA! suck..

jag sitter på tåget, det blir pappa som hämtar (om ca 15-20 minuter) när jag kommer fram. Tyvärr inte den som jag hade hoppats men men, man kan inte alltid få som man vill och vi får ses nån annan dag helt enkelt. På tal om annan dag, vad händer imorgon? Jaja, åter till idag. När jag kommer hem ska jag genast käka mat för jag är så hunrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sen blir det duschen för att sedan slänga mig i soffan och se på Beck-filmen. Tror gänget ska se den hemma hos Moa men jag orkar inte ikväll. Palla stressa för att hinna dit till 21.00. Nej, som sagt, det orkar jag inte så jag stannar hemma.

nae, vet ni vad? Nu drar jag. Puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0