söndag 21.44

nej men självklart skulle tåget vara smockat med människor och folk som tyckte att det var viktigare att deras packning hade en stol att sitta på än oss dödliga. Sur blev jag och satte mig, som så många gånger förr, på golvet. En trevlig herre erbjöd mig sin plats när han klev av i Flen. Jag tackade artigt och satte mig brevid damen som han suttit brevid innan. Hon i sin tur kunde inte hålla mun. Började hela samtalet med att fråga om jag gick på komvux i Norrköping. Sen var det igång. Vi pratade om allt mellan min dans (som hon märkte pga av min träningsdress), kolmården och trevlig tågpersonal. Kom hem och åt mycket (MYCKET) goda mat. Slängde mig in i duschen och nu sitter jag i min ensamhet i soffan och ser på Beck. Jag är helt slut. hade planerat att gå en sväng med Mia men jag hade aldrig orkat. Jag slappar istället till max och väntar på mitt sovsällskap som (tyvärr) kommer ganska sent men bättre sent än aldrig heter det väl? :)

Vi får se vad morgondagen har att bjuda på men det kan bli så att jag måste vara världens bästa vän och panikstjusa Fredrik ut till Klinga där han ska på arbetsintervju. Men som sagt, det återstår att se. Nu ska jag byta rum och lägga mig i tv-rummet istället. Min tv i rummet har damp och hackar så det är näst intill omöjligt att se filmen. Så i ren protest så byter jag rum. tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0