now i feel bigger than the world

dethär blev ju en förjävla aktiv dag. Eller inte. Enda gången jag kände mig aktiv var när jag körde bil tränade lite med sofie när deras träning var slut. Ellen och Jonna chockade mig totalt idag. Deras program såg riktigt bra ut senast jag såg dom och nu var det ännu bättre! Fyfan så glad man blir! :D Sofie chockade med grymma splithopp och jag själv fick dansa av mig lite. Testa början som jag ska ha i finaldansen och pröva nya steg som jag kom på idag. Skjutsade hem tjejerna och sen var det raka vägen hem till köket, hungrig som en idiot. Ner till källaren för att se Men of Honor och nu sitter jag i sängen och ser på Spin City. Mitt sällskap via MSN verkar ha dragit för kvällen. Utan att säga ett ord. Tack för den. Så.. det får bli en tidig kväll för mig eftersom imorgon ska jag möta Fredrik så stan och köpa lite grejer. Bland annat en foundation eftersom min är slut. Finsh! ingenting kvar. Inget. Nada. Jag ser ut som ett lik i ansiktet. Morgonen går till att fortsätta leta jobb på arbetsförmedlingen hemsida, skicka ut intressen via mejl och ta en lång skön dusch. Kvällen har jag ingen aning om än, kanske laga till den mat som jag vill ha med mig på lördag till tävlingen. Oh, det kanske man skulle tänka ut, vad är det som gäller på lördag?

* peppa tjejerna från både eskilstuna och norrköping
* värma upp, stretcha och heja fram Ellen till final
* lagledare för Eskilstuna. Rätt unge på rätt golv i rätt rond
* filma så mycket som jag kan
* se till att alla äter och dricker

det låter bra. Jag kan dethär :) Nu ska jag vara sur och sova. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0