...

fan. jag tror jag börjar bli sjuk. Inte coolt, som Mia hade uttryckt sig. Halsen och gomen kliar, näsan rinner, huvudet gör ont, jag fryser och jag svettas. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu när jag äntligen kommit in i rätt träningsperiod. FAN. Blir jag sjuk nu kommer jag inte få träna så mycket som jag behöver inför tävling och när jag väl blir frisk kommer jag ha alldeles för lite tid att hinna träna och bli klar. Jävla skit. Jag har inte tid för dethär. Ellerdär ljög jag, jag har all tid i världen. Jag har inget pass på MINST två veckor så det enda som blir "lidande" är dansandet men det är tillräckligt med skäl för mig för att fortsätta vara frisk. Nae, nu pallar inte jag mer. Jag håller på att dö här.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Malin, snälla säg att det du sa i Arboga inte är sant!? Visst kommer vi att ses i Eskilstuna den 14 mars och dansa livet ur oss? Du pratar väl fortfarande inte om at sluta? Ha det kalas! /Camilla

2009-02-05 @ 22:16:35
URL: http://camlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0