3 februari

Godmorgon. Efter mycket om och men, alldeles för många tankar och en och annan tår som rann ner för mina kinder så somnade jag iallafall. Det var tamefan den jobbigaste natten på länge. Det var ett tag sen jag kände såhär. Jaja..

närsomhelst ska jag väl sluta tycka synd om mig själv, resa mig ur soffan, käka frukost. och sedan börja göra mig iordning. En sväng med hunden innan jag tar bilen mot Eneby för att hämta Sofie som är min partner in crime idag :) Vet inte exakt vad vi ska göra på men nått ska man väl kunna hitta på innan kvällens träning drar igång. Så mycket mer är idag inte planerat. Kommer hem igen nån gång efter 21.30 och då blir det direkt duschen och sen slänger jag mig i soffan och somnar säkert där. Jag tycker om planerade dagar :)

nu, frulle. TJARÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0