you've got to realize; some things are best unspoken.

godnatt på er. Egentligen hoppas jag att alla är ute och har roligt på krogen. Dumt att sitta hemma när man kan ha kul. En annan kände inte för krogen ikväll. Eller.. hade jag fått nått roligt erbjudande hade jag väl följt med men nae, inget intressant. Istället åkte jag hem till Ida tillsammans med micke, simon och sara för att tillbringa kvällen ihop. Började i köket där sara var övertrött och vi bra dega. Vidare i Simon's bil mot donken för att köpa glass och det gick undan i svängarna.

jag - simon kör som tony rickardsson!
micke - eller kenny bräck!
sara - nej nej, dethär är Jay-Z!
jag & micke - ???
sara - simon sa ju nyss att det är han på skivan!

väl inne på donken blev micke uppraggad av fjortisbrudarna som skulle på fest men tappade sina smuggel-öl i marken. Vi andra blev raggade på av volvoraggarna ute på parkeringen som pissa och kräcktes om vartannat. (ja, vilket är värst?) Dunkade härlig breakdance-musik och sedan hem till Ida igen. Film var planerat men ickesanicke. Simon & Ida fastna vid datorn medans jag, sara och micke dog i sängen. Bror ringde och kollade så att jag inte var ute på Palace. Alltså så att han och hans grupp kunde gå dit utan risk att behöva stöta på mig. Slutar förmodligen med att att jag kommer behöva hämta honom också senare. Jaja, det återstår att se. Hoppas ni haft en bra början på helgen. Bye for now. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0