onsdag 00.19

Hej igen bloggen. (jag förstår egentligen inte varför jag hälsar varende gång jag skriver nått, jag har ju faktiskt inte så många som läser varje dag). Efter arr ha gjort mig iordning och lekt med hunden så stack jag över till Mia för lite skvaller och smask på apelsiner innan vi började gå mot President där vi möte upp resten av Max-styrkan. Mötet var väl som ett möte ska vara, långdraget men det var flera gånger som vi bröt ut i skratt etftersom Max-folket faktiskt är riktigt roliga typer. Det bjöds på fika och mycket prat om vinster, svinn och merförsäljning. En snabis hem till Becka med tjejerna och sedan vidare till Black Horn för middag. Jag var så hunrig att både planksteken och baccardin försvann så fort det ställdes ner på bordet. Många skratt, ännu mer skvaller och rockmusik senare ringde jag pappa när de andra satte fart mot Wasa. Varken mitt huvud, min kropp eller min rinnande näsa var på partyhumör. det är jag fortfarande inte. Ska sova snart eftersom den/de som jag skulle vilja snacka med inte är inloggade eller nyss drog. Förbaskat. Och vad händer imorgon?! Jag vill hitta på nått.

nae, palla. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0