22 februari

god j*vla morgon på er. Trött, sanslöst trött är jag idag. Jag brukar inte ha särskilt svårt att vakna till på morgonen men idag är ett fett undantag. Det var verkligen en pina att hålla ögonen öppna när klockan ringde för att jag skulle vakna och beställa tågbiljetter till dagen. Det är ju söndag och ni borde veta vid dethär laget att jag då tillbringar hela dagarna i Eskilstuna. Hur pepp som helst på att komma dit och dansa, dansa, dansa men när jag kollade ut genom mitt fönster och såg hur mycket snö som låg på marken och hur mycket som fortfarande var på väg ner så blev jag sur. Usch, jag är så trött på vintern. Det är dagar som dessa som man hellre åker bil. Men inte tänker jag klaga, inte tänker jag få höra alla andra säga; i told you so.

hursomhelst, igår var en trevlig kväll. Förfest hemma hos sara med några trevliga själar. Vi skratta, gurra kom på besök, spela kort och drack sittandes vilket gjorde oss (iallafall sara och emelie) lite runda under fötterna när det var dags att börja dra sig mot krogen. Kön var inte särskilt lång när vi kom dit men vi lyckades ändå smita in i mitten när vi träffades lisa med tillhörande vänner. Hamnade obehagligt nära folk man trodde man en gång skulle kunnat lära känna och jag visste inte hur jag skulle bete mig. Men men , han hälsa så det var ju bara att hälsa tillbaka. Kom in i värmen, värmde fötterna inne på toan under handfläkten och sedan blev det dans för fulla muggar. På tal om full, jag träffa Tjärna. Hej och hå, alkohol! HAHA! det var absolut mer folk ute än vad jag hade väntat mig så det var synd att musiken skulle dra ner mig. det började så himla bra och sara&jag dansade oss svettigt men runt kvart i två blev det bara segt och 40 minuter senare satt vi och käka på max i väntan på att Emil skulle komma och hämta oss. Kom hem straxt efter halv 4 och möttes av en far som varit på fest och nu fått för sig att han skulle skotta vårann trottoar. Han är lustig, min pappa. La mig direkt, sa hej till folk på msn men ångrade mig snabbt och somna istället. det var lördagkvällen.

söndagskvällen kommer bli segt. Tåget hem och förmodligen vara sur över att det inte finns några sittplatser så jag åter igen får sitta på golvet. Komma hem, slänga i mig mat, in i duschen och sedan dö i soffan. Låter bra, näst intill perfekt. Ett tag ska jag vara sur också, mest bara för att jag känner för det men fel folk ska hålla sig borta från MSN. hör av mig när jag sitter på tåget. Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0