en vilsen liten pojke som ligger och gråter blod

Hemma igen och om några timmar sticker jag igen, då äre bio med vännerna. Nya Rosa Pantern och jag har en känsla av att Sara och jag kommer skratta oss fördärvade. Vilka vänner vill följa med? :)

det blev längre sväng på stan än vad jag hade räknat med. Började med en fika på Thé & Kaffe där moa bjöd (eller bjöd och bjöd, jag fick jobba av det då en kund hällde ut en flaska med syryp och jag fick svabba.) på chai-latte. Mycket godare än va djag hade räknat med och tillsammans med Fredrik avnjöt jag den och mindes den gamla goda tiden. Mötte Micke på MQ och sedan blev det shopping. Presenter till moa, tröjor till fredrik och smink & byxor till mig. Efter en sväng inne på systemet var det dags att åka hem och här sitter jag nu. Ska strax byta om, käka något och sedan bara vänta in tiden så man kan dra sig mot filmstaden och möta dom andra. Skönt att kvällen får ett glatt slut och jag slipper sitta hemma ensam ännu en kväll.

jag säger till mig själv igen; lev livet. ha kul. tänk inte. lägg av!

hejs svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0