fredag 16.43

sådär. Då har jag gjort mig iordning, städat iordning på alla kläder som låg överallt i hela källaren, städat tv-rummet och mitt eget rum. Det enda jag inte gjort är svängen med dammsugarn men det gör jag efter att ha käkat och sett på Top Model samt Hell's Kitchen. Mellan klockan 16 - 18 är min heliga tid i soffan. Det är de enda program som jag känner att jag måste få se på dagen. Så om ca 1,5 fortsätter jag min framfart genom huset för att städa iordning. Man vill ju inte att det ska se som om kriget gått igenom huset när man får besök.

fyfan så glad jag är idag. Efter att ha fått den totala dissen igår vilket gjorde mig sjukt förbannad så vände det ganska snabbt ändå när rätt folk som de rätta sakerna. Så som sagt, jag är glad idag :) och för er som bryr er, jag mår bättre nu. Inte tillräckligt bra för att kunna åka upp och träna med simon men huvudvärken är borta och det gör inte alls lika ont i halsen längre som det gjorde imorse. Ska bara lyckas bli av med förkylningen också men den verkar ju inte ge sig i första taget. Tur att säsongens första tävling inte ligger förrns i mars men man vill ju ändå vara frisk på träningarna. För utan träning kommer det går skit på tävlingarna. Suck, bli frisk Malin!

vad bjuds det på för mat ikväll mån tro? Vad ska pappa koka ihop för nått gott denna ovanligt lugna fredag? man kanske skulle äta nått innan eftersom jag inte äit sen frukost? Ja, lite ärtsoppa kanske. MUMS!

LET THERE BE LIGHT! våga vägra snö!

Kommentarer
Postat av: Robert

Skönt att du mår bättre :) Men man ska inte våga vägra snö ^^ Har ni mkt hemma?

2009-02-06 @ 22:47:32
URL: http://swecan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken tur!Jo jag och Tina gick upp så nu kör vi hårt i Eskilstuna så kommer du upp till Falun räknar jag med ?! Ja men det måste du, jag är nervös, redan nu! herregud! Hur ofta pendlar du mellan norrköping och eskilstuna då? ha det kalas! PUsskram

2009-02-07 @ 18:33:55
URL: http://camlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0