Utmaning

och så har utmaningar lyckats ta sig till blogg.se också. denna var dock lite kul,
vi tackar Märta för detta tidsfördriv :)

ladda upp den 6:e bilden ifrån den 6:e mappen.
Berätta lite om bilden.



en kass mobilbild ifrån Cypern med sara, mig & anna. Bilden är ifrån örsta kvällen och vi var på Grabbarna Grus då en drink kosta 1 euro vilket resulterade i en total fylla. Jag kastade hamburgare på en dryg kille, var allmänt skum på Snappy's, hade mina nu-ska-vi-vara-allvarliga-samtal med sara OCH jag försvann lite för långt bort (kanske lite för länge? sara var arg på mig iallafall..) med en snygg grabb i solbrillor. Hursomhelst så var det vi och skåningarna som röjde stället den kvällen. VI GÖR DET IGEN! :D

jag pallar inte utmana 6 bloggare men jag tycker folk ska göra det.
Alltid kul att läsa och ni får nått att blogga om :)

Kommentarer
Postat av: Martina

najjs!! hihihihi

2009-02-09 @ 22:30:00
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0