YES!

1.30 är klar. 
1 minut är klar.
30 sekunder är klar.

i vanliga fall brukar jag gå in på golvet med en dans som är ca 1 minut och sedan (dumt nog) improvisera resten av dansen men denhär gången har jag faktiskt en hel dans. Planerad och allt för att dansa final. Nu ska jag bara kämpa med den så att jag orkar även i uttagningarna. (alltså 1.30) Jag ska inte ljuga och säga att jag redan är taggad, det är alldeles för lång tid kvar tills det är dags för tävlingen men alltså betyder det att jag har massa mer tid att träna på dansen och det känns riktigt bra. Jag ska nu alltså bara träna, träna, träna. Dansen kommer sitta i ryggmärgen och konditionen SKA bli bättre. Jag måste helt enkelt orka, det finns inget annat sätt.

gosh, det känns riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0