1 januari

ursäkta den åliga uppdateringen men det har varit en hård dag.

igår:
jobbade hela dagen, 13 - 20. Stressade som en tok hem, gjorde mig iordning och packade ihop min sprit. Satte fart mot smedby, hämtade Stina&Sara och sedan tillbaka till lagerlunda för att ta oss hem till Moa där festen var i full gång. Riktigt jäkla trevligt med 18 fina vänner. Östgötar, skåningar och en flening. Hade inte ätit tillräckligt mycket på dagen innan jag satte igång med alkoholen vilket resulterade i att jag blev sjukt full, sjukt fort. Världens bästa mamma hämtade, både mig och mina vänner när vi ville ha skjuts hem.

idag:
vaknade och hela mitt huvud snurrade fortfarande. Låste in mig på toan ett bra tag innan jag började göra mig iordning för att åka och jobba. (rättelse: GÅ och jobba). Tack gode Gud att jag gick till jobbet idag, den friska luften gjorde mig bara gott med tanke på baksmällan. Jobbade mellan 12 - 20 och idag gick det riktigt bra. Underbara moa hämtade efter jobbet och sedan dess har jag suttit i soffan och slappat konstant. Ska sova nu eftersom imorgon är det kneg igen. Dock inte på MAX utan på mamma's jobb där dom behöver lite folk nu i januari. Så imorgon äre: Malin & Ludvig, together again!  :D PUSS!!

vad händer imorgonkväll, vänner? :)

och hej & välkommen säger vi till 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0