10 januari

Godmorgon! det var inte särskilt svårt att ta sig upp men det är lite stressigt nu om jag ska vara helt ärlig. Alex sitter och sminkar sig och jag undrar om det blir någon frukost. Det skulle ju faktiskt jag kunna fixa. Haha, ibland tänker man inte längre än vad näsan pekar. Hursomhelst, klockan 10.oo ska vi vara på dansskolan för då börjar första lektionen och jag är pepp, såå pepp! :D När vi var som mest övertrötta inatt så kom vi på den smarta ideén att vi kanske skulle stretcha lite inför imorgon. Spagaten satt fortfarande klockrent även fast det var ett X antal veckor sen jag stretcha sist. Dock sa ryggen ifrån på en gång men det skiter jag totalt i. Idag ska det dansas och det ska dansa till tusen! Kommer vara helt slut ikväll så det blir nog bara dusch, ostbågar, film och sen somnar vi säkert. Nu ska jag fixa frulle. vi hörs senare. Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0