16 januari

Jag fick äntligen sova ut en morgon. Mamma behövde inte väcka mig för skuts eftersom pappa är ledig idag och då tar mamma deras bil. Ett + till mig då är att jag både får sova hur länge jag vill OCH att min pärla står kvar hemma på parkeringen. Blev väckt av att mobilen ringde och det var mia som undrade när och var vi skulle ses. Vi kom fram till att hon tar bussen, vi käkar frukost tillsammans och sen åker vi mot stan och shoppar det som vi behöver för dagen. Så.. nu är det väl bara att göra sig iordning. Smink, kläder och duka fram det som ska äta.

Mizzel Kizzel och jag ska dag ta massa roliga kort.
Resultatet kommer absolut upp i bloggen,
vet dock inte när men det återstår att se.
hihi, jag tycker det ska bli så kul. Hej, jag är linslus.

Nu, smink.

11 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0